Keresés
Pozíció kategóriák
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Bank, Biztosítás, Bróker
- Cégvezetés, Menedzsment
- Egészségügy, Gyógyszeripar
- Építőipar, Ingatlan
- Értékesítés, Kereskedelem
- Fizikai, Segéd, Betanított munka
- Gyártás, Termelés
- HR, Munkaügy
- IT programozás, Fejlesztés
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- Jog, Jogi tanácsadás
- Közigazgatás
- Marketing, Média, PR
- Mérnök
- Mezőgazdaság, Környezet
- Oktatás, Kutatás, Tudomány
- Pénzügy, Könyvelés
- Szakmunka
- Szállítás, Beszerzés, Logisztika
- Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
- Üzleti támogató központok
- Vendéglátás, Hotel, Idegenforgalom
Controller - with French / Spanish
Experienced controllers with intermediate French or Spanish knowledge are welcome to apply to our global client's newly formed controlling team. If you are seeking to be part of a team that prioritizes your personal and professional advancement, providing a multicultural and globally oriented atmosphere, then waste no time – apply today.
Main responsibilities:
- Ensure standard Cost is calculated
- Monitor the KPIs
- Reporting
- Variance analysis
- Propose and implement continuous improvement and process simplification opportunities
- Build in close collaboration with neighbouring functions all forecast requirements
- Support finance transformation on key finance initiatives (e.g. SAP implementation, harmonization & standardization of the processes/reporting)
- Ensure compliance
- Build strong partnerships with Finance Business Partners
Required skills:
- Degree in Finance or Accounting
- 3+ years of experience in controlling or accounting, preferably in the field of manufacturing/industrial production
- Advanced Excel skills (download data and use pivot tables, V-look-ups, etc.)
- Excellent communication and decision-making skills
- Strong analytical capabilities with attention to detail
- Fluent English, strong intermediate Spanish OR French knowledge
What our partner can offer to you:
- Attractive salary and cafeteria benefits
- Flexible home office policy (work up to 60% of the time from home)
- Life and accident insurance
- Well-organized training for new employees
- Great community & special events
- A chance to build up and shape the processes from the start