Search

Categories

German speaking Specialist HR Administration Reporting

Partnerünk egy globális vállalat, amely a liftek, mozgólépcsők és függőleges szállítórendszerek tervezésével, gyártásával, telepítésével és karbantartásával foglalkozik.


Feladatok:
• Gyűjts, nézz át és rendszerezd az adatokat új és már meglévő forrásokból, hogy ügyfélbarát módon prezentáld őket Németország, Ausztria és Svájc számára
• Segítsd a riport készítési felület fejlesztését és használatát, hogy támogassuk a céges stratégiákat és célokat
• Hozz létre HR adatokat az éves beszámolókhoz
• Segítsd az új riport szabványok, irányelvek és HR rendszerek bevezetését
• Vegyél részt belső HR projekteken és foglalkozz különleges feladatokkal
• Keress módszereket a hatékonyság növelésére és oszd meg a legjobb gyakorlatokat az HR csapatban
• Találd meg a költséghatékony megoldásokat és azonosítsd az optimalizálási lehetőségeket


Elvárások:
• Üzleti adminisztrációi vagy hasonló területen szerzett tapasztalat
• Több mint 1 év tapasztalat riportálásban és adatelemzésben
• Szeretsz gondolkodni és megoldani problémákat.
• Jó kommunikációs készségek, bonyolult dolgokat is érthetően tudsz elmagyarázni
• Szívesen dolgozol nemzetközi környezetben és érdekel a technológia
• Jó számítógépes ismeretek, irodai programokban való jártasság, plusz pont, ha ismered az SAP SFEC-et és a ServiceNow-t
• Folyékony angol és német tudás


Előny:
-


Amit ajánlunk:
• Csatlakozz egy sikeres céghez, ahol egyszerű a szervezeti felépítés, és megannyi nemzetközi csoport előnyeit élvezheted
• Tapasztald meg izgalmas munkakörnyezetünket, ahol különböző területekről és országokból érkező csapatokkal dolgozhatsz együtt
• Élvezd az vonzó jövedelmet és a speciális juttatásokat, mint például céges események, fitnesz és egészségügyi ajánlatok, vagy modern munkahelyek