Keresés

Pozíció kategóriák

Partnerünk a Jooble.

2020.06.12. 21:00:42 - Bank, Biztosítás, Bróker - Budapest

Ügyfélkapcsolati Koordinációs Munkatárs

Multinacionális banki ügyfelünk dinamikusan növekvő csapatába keresünk tapasztalattal rendelkező szakembert az alábbi pozícióba:


Feladatok:
  •  A mindennapi ügyek során első vonalbeli ügyféltámogatás nyújtása, szükség esetén a releváns ügyek   továbbítása a felelős részleg felé
  •  Ügyfelekkel való kommunikáció szóban és írásban egyaránt magyar és angol nyelven.
  •  Kapcsolattartás az ügyfelekkel és az ügyfelek teljes körű kiszolgálásának biztosítása  
  •  A tranzakciók kiegészítése az ügyfél instrukciója alapján
  •  Információküldés az ügyfeleknek (árfolyamokról, fennálló kintlévőségekről)
  •  Havi cash pool kalkulációk elkészítése
  •  A fedezet nélküli átutalási megbízások kezelése, a fedezet túllépések ellenőrzése
  •  Az ügyfélpanaszok és ügyféligények kezelése; a teljes folyamat menedzselése és ellenőrzése a megoldásig. 
  •  Részletes instrukció készítése különböző hitel termékekhez (hitelkeret felállítására / módosításra / bezárására) 
  •  Részletes instrukció készítése hitel lehívásra, előtörlesztésre, visszafizetésre a szerződés alapján
  •  Belső finanszírozási és ügyfelekhez kapcsolódó könyvelések egyeztetése
  •  Függő számlák egyenlegének rendszeres ellenőrzése, függőben lévők tételek feldolgozása
  •  Információ szolgáltatása a hitelekről a Finance terület számára a felügyeleti szerveknek készülő riporthoz
  •  A PCM területhez tartozó ügyfél szerződések elkészítése 
  •  Szerződések és kérelmek rendszerekben való implementálása
  •  Bankszámla igazolások, bankinformációk, audit levelek készítése
  •  Speciális tranzakciós igazolások készítése Treasury ügyletekről
  •  Ügyfél dokumentációk szkenneltetése és iktatása
  •  Dokumentáció eljuttatása az ügyfelek részére
  •  Kimenő átutalási és belső átvezetés instrukciók kezdeményezése
  •  Folyamatjavító javaslatok tétele




Elvárások:
  • Minimum gimnáziumi vagy szakközépiskolai érettségi 
  • Legalább 3 év hasonló munkakörben - banki ügyfélszolgálati területen szerzett szakmai tapasztalat
  • A vállalati banki termékek, ügyfelek, kapcsolatok, külső fejlesztések, a belső kapcsolatok szintjének ismerete
  • A vonatkozó jogi szabályozások ismerete
  • Számítógépes ismeretek: MS Office
  • Folyékony angol nyelvtudás írásban és szóban; bármilyen más idegen nyelv ismerete előny
  • Ügyfél fókusz és ügyfél érdekeltség: személyes felelősségvállalás 
  • Rugalmasság, döntésképesség, felelősségvállalás, kitűnő problémamegoldó képesség 
  • Pontos, koncentrált, proaktív és együttműködő hozzáállás a munkához 




Amit ajánlunk:
Versenyképes jövedelem
Széleskörű cafeteria juttatások