Keresés

Pozíció kategóriák

Partnerünk a Jooble.

2021.01.20. 13:50:51 - Bank, Biztosítás, Bróker - Budapest

Okmányos Műveletek Szakértő

Megbízónk nagy múltú nemzetközi bank. Bővülő csapatukba keresünk több éves szakmai tapasztalattal rendelkező ambiciózus munkatársat az alábbi pozícióba:


Feladatok:
  •  A Vezető szakértő biztosítja az okmányos műveletek és dokumentum kezelés külső és belső ügyfél igényeinek kiszolgálását a hatékony és eredményes szolgáltatások megvalósítása érdekében;
  • Az Okmányos termékekkel (Akkreditív és Okmányos inkasszó) kapcsolatos feladatok / megkeresésék / megbízások feldolgozása;
  •  Az Okmányos termékekhez kapcsolódó feladatok esetében döntést hoz, megválaszolja ügyfelek ezen belül a külső ügyfelek kérdéseit és az Okmányos termékekkel kapcsolatos panaszos ügyeket kezeli;
  • Kimagasló tudással és tapasztalattal rendelkezik az Okmányos termékekkel kapcsolatban és az ezekhez tartozó Compliance szabályok terén is;
  • Az operációra vonatkozó ismeretei alapján az Okmányos termékek esetében tanácsadást nyújt az ügyfelek részére; 
  • Támogatja az értékesítést a bankgaranciák kiadásával kapcsolatban, megakadályozva a teljesíthetetlen kereskedelmi megállapodásokat;
  • Azonosítja az ügyfél hozzá érkező Okmányos termékekkel kapcsolatos (akkreditívek és okmányos inkasszók) igényeit, és ha szükséges, akkor bevonja az Okmányos Szakértőt;
  • Széles körű és mély tapasztalatokkal rendelkezik a bankgarancia termékek, folyamatok és rendszerek területén: fenntartja, és ha szükséges javítja az területhez tartozó szolgáltatások minőségét;
  • Azonosítja a folyamatban rejlő fejlesztési lehetőségeket, támogatja a Global Folyamatszakértőt a folyamatjavítások előkészítésében és végrehajtásában;
  • A helyi folyamatok vonatkozásában irányítja a minőségi-ellenőrzéseket, elkészíti a folyamathoz tartozó leírásokat / szabályzatokat;
  • Felelős az ügyfelekkel kapcsolatos tevékenységekért, felelős a helyi szabályozási követelményekért és a szabályozókért / ellenőrzésekért;
  • Részvétel a folyamatok felülvizsgálati testületében.  


Elvárások:
  • Főiskolai vagy egyetemi diploma (preferáltan pénzügyi, informatikai) 
  • Minimum 5 év, nemzetközi környezetben hasonló területen szerzett releváns banki tapasztalat,
  • Számítógépes ismeretek: MS Office
  • Folyékony angol nyelvtudás írásban és szóban
  • Ügyfélközpontú, megoldás-orientált hozzáállás, rugalmasság
  • Kezdeményezőkészség, döntésképesség, proaktivitás
  • Csapatmunkára való képesség
  • Kiváló kommunikációs és interperszonális készségek




Előny:
  • Folyamatmenedzsment tapasztalat;
  • Termékmenedzsmenttel és régiós incidens kezeléssel kapcsolatos tapasztalat;
  • Egyéb európai idegen nyelv ismerete.


Amit ajánlunk:
Nemzetközi projektekben való részvétel lehetősége;
Karrierlehetőség;
Fiatalos, dinamikus munkakörnyezet, home office lehetőség.