Keresés
Pozíció kategóriák
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Bank, Biztosítás, Bróker
- Cégvezetés, Menedzsment
- Egészségügy, Gyógyszeripar
- Építőipar, Ingatlan
- Értékesítés, Kereskedelem
- Fizikai, Segéd, Betanított munka
- Gyártás, Termelés
- HR, Munkaügy
- IT programozás, Fejlesztés
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- Jog, Jogi tanácsadás
- Közigazgatás
- Marketing, Média, PR
- Mérnök
- Mezőgazdaság, Környezet
- Oktatás, Kutatás, Tudomány
- Pénzügy, Könyvelés
- Szakmunka
- Szállítás, Beszerzés, Logisztika
- Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
- Üzleti támogató központok
- Vendéglátás, Hotel, Idegenforgalom
Partnerünk a Jooble.
Okmányos Műveletek Szakértő
Megbízónk nagy múltú nemzetközi bank. Bővülő csapatukba keresünk több éves szakmai tapasztalattal rendelkező ambiciózus munkatársat az alábbi pozícióba:
Feladatok:
- A Vezető szakértő biztosítja az okmányos műveletek és dokumentum kezelés külső és belső ügyfél igényeinek kiszolgálását a hatékony és eredményes szolgáltatások megvalósítása érdekében;
- Az Okmányos termékekkel (Akkreditív és Okmányos inkasszó) kapcsolatos feladatok / megkeresésék / megbízások feldolgozása;
- Az Okmányos termékekhez kapcsolódó feladatok esetében döntést hoz, megválaszolja ügyfelek ezen belül a külső ügyfelek kérdéseit és az Okmányos termékekkel kapcsolatos panaszos ügyeket kezeli;
- Kimagasló tudással és tapasztalattal rendelkezik az Okmányos termékekkel kapcsolatban és az ezekhez tartozó Compliance szabályok terén is;
- Az operációra vonatkozó ismeretei alapján az Okmányos termékek esetében tanácsadást nyújt az ügyfelek részére;
- Támogatja az értékesítést a bankgaranciák kiadásával kapcsolatban, megakadályozva a teljesíthetetlen kereskedelmi megállapodásokat;
- Azonosítja az ügyfél hozzá érkező Okmányos termékekkel kapcsolatos (akkreditívek és okmányos inkasszók) igényeit, és ha szükséges, akkor bevonja az Okmányos Szakértőt;
- Széles körű és mély tapasztalatokkal rendelkezik a bankgarancia termékek, folyamatok és rendszerek területén: fenntartja, és ha szükséges javítja az területhez tartozó szolgáltatások minőségét;
- Azonosítja a folyamatban rejlő fejlesztési lehetőségeket, támogatja a Global Folyamatszakértőt a folyamatjavítások előkészítésében és végrehajtásában;
- A helyi folyamatok vonatkozásában irányítja a minőségi-ellenőrzéseket, elkészíti a folyamathoz tartozó leírásokat / szabályzatokat;
- Felelős az ügyfelekkel kapcsolatos tevékenységekért, felelős a helyi szabályozási követelményekért és a szabályozókért / ellenőrzésekért;
- Részvétel a folyamatok felülvizsgálati testületében.
Elvárások:
- Főiskolai vagy egyetemi diploma (preferáltan pénzügyi, informatikai)
- Minimum 5 év, nemzetközi környezetben hasonló területen szerzett releváns banki tapasztalat,
- Számítógépes ismeretek: MS Office
- Folyékony angol nyelvtudás írásban és szóban
- Ügyfélközpontú, megoldás-orientált hozzáállás, rugalmasság
- Kezdeményezőkészség, döntésképesség, proaktivitás
- Csapatmunkára való képesség
- Kiváló kommunikációs és interperszonális készségek
Előny:
- Folyamatmenedzsment tapasztalat;
- Termékmenedzsmenttel és régiós incidens kezeléssel kapcsolatos tapasztalat;
- Egyéb európai idegen nyelv ismerete.
Amit ajánlunk:
Nemzetközi projektekben való részvétel lehetősége;
Karrierlehetőség;
Fiatalos, dinamikus munkakörnyezet, home office lehetőség.
Karrierlehetőség;
Fiatalos, dinamikus munkakörnyezet, home office lehetőség.