Keresés

Pozíció kategóriák

Partnerünk a Jooble.

2020.07.24. 12:20:45 - Bank, Biztosítás, Bróker - Budapest

Banküzem és ügyfélszolgálati vezető

Multinacionális banki ügyfelünk megbízásából keresünk jelöltet az alábbi pozícióba:


Feladatok:
Munkakör célja: A banküzem és ügyfélszolgálati csoport (ügyfélkapcsolati és speciális ügyfél-támogatási csoport, ügyfélkapcsolati koordinációs csoport, tranzakciós szolgáltatások támogatása, okmányos műveletek és hiteladminisztráció és banküzemi területek) munkájának irányítása a lehető legmagasabb színvonalú ügyfélszolgálat biztosításának érdekében.

Feladatok:
  • A banküzem és ügyfélszolgálati szervezet irányítása
  • A feltételek megteremtése a külső és belső ügyfél elégedettségi célok elérésének biztosítása érdekében 
  • A helyi operációs aktivitások hatékony irányítása 
  • Az üzleti változások operációs vonatkozásainak hatékony irányítása 
  • Hozzájárulás a banküzem és ügyfélszolgálati terület stratégiájának és hosszú távú céljainak kialakításához 
  • A változási folyamatok vezetése összetett környezetben 
  • Proaktív együttműködés a többi részleggel a bank átfogó céljainak elérése érdekében 
  • Az ügyfelek és a bank érdekében a munkafolyamatok lehető leghatékonyabb megszervezése a banküzem és ügyfélszolgálati modellel összhangban 
  • Az ügyfél elégedettségi, működési kiválósági, nem-pénzügyi kockázati és saját irányítható költségekkel kapcsolatos célok és KPI-ok megvalósítása 
  • Általános felelősség a banküzem és ügyfélszolgálati szervezet működésének eredményeiért 
  • Végső eszkalációs pont az ügyfelek és az operációs ügyek tekintetében 
  • Együttműködés a Vállalati ügyfélkapcsolatok / Pénzpiacok / Termék értékesítési üzletágak vezetőivel a meghatározott szolgáltatási szintek és az ügyfél elégedettségi mérőszámok elérése érdekében   
  • A csoport tagjainak rendszeres értékelése a vállalat teljesítményértékelési ciklusaival összhangban   
  • Részvétel a termékek és az üzleti folyamatok projektjeiben, a vállalati ügyfelek és az ügyfélszolgálat képviselete 
  • Felelősség valamennyi működési folyamat bevezetéséért, fenntartásáért és ellenőrzéséért a helyi banküzem és ügyfélszolgálati szervezeten belül   
  • A működési kockázatkezelés, a compliance és a jogi osztály irányelveinek betartásának biztosítása, az irányelvek végrehajtása, karbantartása és frissítése
  • Felelősség a vállalati ügyfeleknek és pénzintézeteknek nyújtott operációs aktivitások és ügyfélszolgáltatások költséghatékony végrehajtásáért, minőségéért és optimalizálásáért és az üzleti folyamatosság biztosításáért    



Elvárások:
  • Főiskolai vagy egyetemi diploma 
  • Pénzintézetnél szerzett legalább 10 éves szakmai tapasztalat, ebből legalább 5 év középvezetői tapasztalat megléte alapfeltétel
  • Ügyfélkapcsolati tapasztalat a vállalati ügyfél szegmensben
  • A vállalati ügyfelek jellemzőinek ismerete 
  • A BCD (bank-wide customer domain), a tranzakciós szolgáltatások, a hitelezési termékmenedzsment és pénz- és tőkepiac termékeinek, valamint a kapcsolódó ügyfélszolgálati aktivitásoknak ismerete
  • Számítógépes ismeretek: MS Office
  • Folyékony angol nyelvtudás írásban és szóban 
  • Projektorientált szemléletmód
  • Kiváló vezető készségek
  • Dinamikus proaktív személyiség
  • Kiváló kommunikációs és interperszonális készségek



Előny:
Egyéb idegen nyelv ismerete


Amit ajánlunk:
Versenyképes kompenzációs csomag