Keresés

Pozíció kategóriák

Ügyfélszolgálati csoportvezető

Csatlakozz a városi mobilitás jövőjéhez ügyfélszolgálati csoportvezetőként! Ha szeretnél az egyik leggyorsabban növekvő technológiai vállalatnál dolgozni és fejlődni, és vezettél már csapatot, ez a lehetőség Neked szól. Jelentkezz még ma! 


Feladatok:
  • Ticketek kezelésének felügyelete, és az ügyfélpanasz-kezelés minőségének rendszeres ellenőrzése 
  • A heti shiftrendszer üzemeltetése, munkaidő beosztása minden ügyfélszolgálati tevékenységre vonatkozóan
  • Az egyéni és csoportteljesítmény folyamatos monitorozása, a kvalitatív és kvantitatív értékelési módszertanok folyamatos fejlesztés
  • Proaktív és folyamatos kapcsolattartás a különböző területeken dolgozó kollégákkal
  • Az ügyfélszolgálati területen használt formátumokban precíz adminisztráció
  • Meglévő folyamatok aktualizálása, javítása, fejlesztési javaslatok tervezése és megvalósítása 
  • Az ügyfélszolgálati munkatársak onboarding folyamatainak felügyelete


Elvárások:
  • Minimum 3 év ügyfélszolgálati szakértő vagy csoportvezetői pozícióban szerzett tapasztalat
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Komplex gondolkodásmód,
  • Gyors problémamegoldó képesség 


Előny:
-


Amit ajánlunk:
  • Éves bónusz
  • Fejlődési lehetőség
  • Home office (minimum heti 2 nap)