Keresés

Pozíció kategóriák

Üzemeltetési Asszisztens

XIII. kerületben lévő, irodák bérbeadásával foglalkozó partnerünk részére keresünk Asszisztens kollégát üzemeltetési feladatok koordinálására.


Feladatok:
  • Üzemeltetési költségek nyomon-követése, együttműködés a pénzügyi osztállyal
  • Bérlői szerződések készítése, lejárt szerződések újrakötése
  • Kiadó irodahelyiségek bemutatása az érdeklődők részére
  • Beérkező számlák ellenőrzése, jóváhagyásra történő előkészítése
  • Riportok készítése a cég ingatlan üzemeltetési ügyeivel összefüggésben
  • Eseti és rendszeres karbantartási munkákra alvállalkozói ajánlatok bekérése, szerződések előkészítése


Elvárások:
  • Ingatlan üzemeltetési területen szerzett tapasztalat
  • Word, Excel magas szintű ismerete
  • Jó kommunikációs képesség
  • Hatékony munkaszervezés
  • Strukturált, ügyfélcentrikus munkavégzés



Előny:
  • Bérlőkkel, beszállítókkal való kapcsolattartás


Amit ajánlunk:
  • Komplex feladatok
  • 13.havi fizetés