Keresés

Pozíció kategóriák

Kereskedelmi asszisztens

Partnerünk a gyorsan változó piaci viszonyokkal lépést tartó vállalkozások számára kínál korszerű szoftver megoldásokat, legyen szó akár az irodai dokumentáció automatizálásáról és archiválásáról, egy portál elkészítéséről, kreatív eszközök beszerzéséről és annak grafikai hátteréről stb. A cég országos lefedettséget biztosít, és kiterjedt viszonteladói hálózattal rendelkezik. Ha elkötelezett, és motivált vagy, illetve pozitív hozzáállásoddal és szakmai tapasztalatoddal erősítenéd a csapatot, valamint szeretnél egy családias, támogató környezetben fejlődni, ez a lehetőség neked szól. Várjuk a jelentkezésedet. 


Feladatok:
  • Kapcsolattartás külföldi és belföldi beszállítóinkkal
  • Ügyfeleinknek szóló egyedi ajánlatok készítése és üzleti kapcsolattartás
  • Árlisták készítése és kezelése
  • Logisztikai, szállítmányozási feladatok
  • Webes és ERP rendszereink, valamint adatbázisaink kezelése
  • Gyártói visszatérítések kezelése, nyilvántartása és adminisztrálása
  • Riportok elkészítése
  • Egyéb adminisztratív feladatok


Elvárások:
  • Magabiztos számítástechnikai ismeretek (Office - különösen Excel, Gmail)
  • Valamilyen adatbázis kezelő - ERP vagy CRM rendszer, és szoftverek ismerete
  • Tárgyalóképes, magabiztos angol nyelvtudás írásban és szóban
  • Legalább egy év, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat


Előny:
-


Amit ajánlunk:
  • Családias környezet
  • Fiatalos, jókedvű csapat
  • Tanulási, fejlődési lehetőség
  • Innovatív eszközök használata
  • Kreatív, motiváló légkör, ahol az egyéni teljesítménynek és a csapatmunkának is nagy szerepe van
  • Piacképes jövedelem
  • Home office lehetőség (betanulás után akár teljes home office)
  • Rugalmas munkaidő